A trip to Skara

Onsdag
Dagen spenderades mestadels i bil (Icke bra för Moder Jord, i know. Fy skäms på mig!) med världens bästa kusin Elin. Jag fick en sightseeing runt Skara som gjorde att Intresseklubben nästan sprängdes av överbelastning, men sånt är ju alltid uppskattat och trevligt (I rätt sällskap). Vi kollade också på en jättefin film, The notebook stuket. Tristan och Isolde, hur vacker som helst! Elin fick en gråt attack och jag fick en skratt attack, förlåt haha - "Jag vill också vara så där kär!".

Vi åkte också till donken och drack kaffe med Elins kompis som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-han-hette-men-Elin-kallar-honom-för-goding-så-nu-säger-vi-goding. Det var mycket trevligt och vi pratade pinsamma barndomsminnen, haha.

Sedan åkte vi och träffade lite folk hos Philip Rosén. Riktigt trevliga prickar får jag allt säga, speciellt.... Vi stannade dock bara 10 minutas eller något för grabbarna satt som klistrade framför TV:n och kollade på hockey (Final visserligen, but still liksom). Ni vet ju hur det är - killar + sport + brudar = not gonna happen. Killar är ju i en helt annan värld när det är sport på TV. Jag hade nog kunnat komma in naken utan att dom hade lagt märket till det (NOT).

Efter det så åkte vi runt lite. Tog Vårdcentralenströget, Scanströget och Donkenströget på vägen. Sen hämtade vi upp Philip och åkte till hans helt enorma sommarstuga ute i ingenstans. Den var helt sinnessjukt snygg och jag ville stanna där för alltid. När vi åkte hem somnade jag i baksätet så dom körde mig till mormor och jag somnade gott bredvid min underbara lillasyster Ellen (I love her so fucking much).

Torsdag
Gick upp vid 11 och satte mig och åt frukost i mormors gulliga kök tillsammans med Ellen. Sen gick jag och satte mig vid TV:n och checkade någon dålig B-film på Disney Channel (The Cheetah girls?).  Sen kom Elin och vi drog ner på "stan" till Klädkammarn. Elin köpte ett jättefint linne som hon skulle ha på påsk men jag hittade ingenting. Vi tog också en "fika" som bestod av Cola och latte (Inte mycket till fika det inte, men vi var nöjda).

Kommer inte ihåg i vilken ordning vi gjorde allt sen, men vad gör det om 100 år?

Vi stack återigen till Donken och träffade lite vänner till Elin, trevliga prickar igen. Sen åkte vi och kollade på tranorna... så kul hade vi.... Nej men dom va la fina. Senare på kvällen blev Elin så partysugen att hon körde ut mig (skämt). Men inte sura miner för det! Jag tog med mig The notebook och satt uppe till 1.00 innan jag gick och lade mig.

Fredag
Jag satt på en jävla-fucking SWE-express buss i 2 timmar och sedan den underbara 240 in 45 minuter. 240 är sämsta bussen jag vet, hatar den med hela mitt hjärta... Dock satt det en aaaaasgullig kille mittemot mig, så jag hade i alla fall något fint att kolla på (EFTERLYSNING: Killen på bussen - vart tog du vägen på L:a V? Tog du Björkö färjan eller? Vill träffa dig igen!!)

Anyway. Man kan sammanfatta min lilla resa till Skara så här - Mysig, underbar och glädjerik.

               

XOXO  - A bientôt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Myyys <3

2009-04-12 @ 20:25:55
URL: http://helloeliin.blogg.se/
Postat av: Elin

JAAG VILL OXÅ HA EN POJKVÄN LER

2009-04-13 @ 03:57:24
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0