dans-aholic

Söndagen innehöll dans, dans och åter dans! Jag har verkligen blivit beroende (skönt för mig att det är någon nyttigt). Som alla redan vet har NOX återförenats, men några få justeringar - dock endast positiva! Vi började någon gång vi ett och slutade runt tre. Helt underbar dag med mina favoriter som jag älskar mest på hela jorden!

Idag var det möte inför musikalen, det var grymt mycket folk där (SÅ kul, ingen ironi)! Det känns väldigt bra faktiskt och vi börjar väl "på riktigt" nästa vecka tror jag - längtar! Efter mötet passade vi i NOX på att köra ett extra träningspass, som var helt och hållet hur lyckat som helst! Vi skrattade och dansade tills vi höll på att dö. Längtar ihjäl mig till 30 maj = After Eight!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0