du kommer med solsken till mig

jag gillar våren, jag gillar fågelsång. jag gillar solen som finns på min balkong. snön smälter drippedropp, krokus tittar opp.

Våren är här! Helt underbart, fantastiskt, wonderskönt är det! Solen skiner och fåglarna kvittrar, lyckar sprudlar. De första dagarna på lovet har varit superduperhärliga med mycket skratt och glädje. I fredags var jag ensam så Pez, Tina och My little girl kom hem till mig och mös lite. Vi checkade Decemberboys och The 10 sexiest jobs' in Las Vegas - ett väldigt udda program. Sen igår så var det först steppen (som för övrigt var galet flummig, speciellt från Jennies, Lukas och min sida) och sedan storstädning hos la famillie Gustafsson. Lite senare på kvälla kom Sofia, Julia, Lola, Rebecka och Vickan ut till mig. Vi åkte till Fillan och kollade på Genom hennes ögon (Vi var lite V.I.P med fribiljetter och allt). Så sjukt bra föreställning! Jenny, Vickan, Andrea & Lovisa ni är bara för bra! Helt stört...

Sofia, Julian & jag vaknade gick upp vid kvart över 11 idag, skööönt! Sedan åt vi nybakade grötbullar, mums. Efter det drog jag iväg till NOX medans mina prinsessor åkte hem till Ytterby/Kode.

Imorgon är det bio med Emizzle som gäller!! Längtar efter dig din sköning!
Puss jag älskar mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0