hektisk måndag

God kväll kära läsare! Idag har verkligen varit en toppendag - det kommer från hjärtat. Morgonen började piggare än vanligt och allting rullade sedan på i ett harmoniskt tempo. Men när det blev dags för matematiklektion och prov-tillbaka-givande hoppade mitt humör två trappsteg ner. Jag blev så nervös inför resultatet att jag var tvungen att gå utanför klassrummet och kolla in mina (förvånansvärt) vackra siffror högt upp i hörnet. Ett resultat på gränsen mellan G-VG satt som en smäck! Nöjd som en fisk i rent vatten! Engelska lektionen var allmänt slapp och det blev lite mys i vårvärmen med mina störtsköna klassmates, wünderbaaart! Efter engelskan befann sig den fruktade SAMHÄLLSLEKTIONEN - da da da DA! Redovisningen gick väl bra... Den var kort, men överblickade. Med kort menar jag cirka 20 minuter (knappt). Bra kämpat Järngänget - mitt stöd i livet!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0