påskafton

Orden i mitt vokabulär räcker inte till för att beskriva min påsk. Den var grym, irriterande, rolig, underbar, flummig, alkoholhaltig etc etc. Det var fest at my place och vi trivdes alla som fiskar i vattnet! Förutom ett breakup och en örfil så var det hyffsat lugnt, även fast örfilen var rejäl som satan i gatan.

Jag vet en som fick till det både en och två gånger. Första gången blev hon avvisad, andra gången avvisade hon. Fröken Wass var sylvass och på G.

Hur lyckad påskefyrarna blev kan man dock diskutera, fast det orkar jag inte. To much drama for my taste.

XOXO - A bientôt!

P.S. Klas kan du höra av dig? Du skulle berätta om flickan! D.S.


Kommentarer
Postat av: klas

jaaa jag ska, men engagera dig på msn någon gång då ;)

2009-04-13 @ 19:59:06
URL: http://germsofperfection.blogg.se/
Postat av: Mattie

fan va kul de va! de gör vi om nästa år igen! haha eller helst innan ;D

2009-04-13 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0