slottsskogen 18/4

Dagen började som vanligt med ett stycke tapdance, som för övrigt var rövigt jobbigt (men kul, måste jag tillägga). Vi är allt ett eget litet crew. Skämt å sido så har vi blivit värsta proffsen nu ju, så grymt stolt är jag!

Sedan drog jag hem och taggade inför kvällens "utgång". Tog tjugo över sex färjan tillsammans med Wass, Andrea & Elin. Först gick vi och handlade fika på Hemköp (ex, kakor, chips och chokladpuddig). Efter det drog vi helt enkelt till våran slutdestination: Slottsskogen!! Där satte vi oss bland alla coola gäng på våran små filtar och tände en liten eld. Allt var allmänt mysigt tills ryktet om att polisen var på vägen nådde våra öron. Suck. Men festen var inte slut för det, onej, inga sura miner här inte! Vi drog in till stan och satt på Drottningtorget och luffade med två ascoola tjejer - Jennie och Josephine. Kvällen avslutades runt halv 4. Det var kul då men inte dagen efter.... om man säger så.

Köss

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahahahaha josefine dansar jag med!!

2009-04-29 @ 22:10:14
Postat av: Hannah

haha! vad är oddsen liksom?

2009-05-03 @ 20:57:33
URL: http://dahanoi.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha! vad är oddsen liksom?

2009-05-03 @ 20:57:35
URL: http://dahanoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0