studentliv

Tjingpling! Jag och min älskade mor diskuterade precis vem/vilka jag skulle ge blommor till på studenten. Vi satt båda där och tänkte så det knakade (Jag blev lite smått orolig där ett tag och tänkte: Men shit, har jag inga vänner eller?). Sedan bara flödade det hjärtevänner! Elin, Victor, Fina och Jonathan! Ni är stora nu. Sluta väx! Tiden går för fort! Eller så är det dygnet som har för få timmar, jag hinner inte med! Jag hänger inte med på vad som händer. Vad förväntas av mig nu när jag snart fyller 18 (Jaja, snart och snart...)? Gah, det borde finnas en guide som talade om precis vad man skulle säga och göra! Någon med lite med livserfarenhet som har lust att ge mig några konkreta tips? Tveka inte att skriva en rad eller två! Jag kan lova att tipsen kommer bli mycket användbara av fler än bara lilla mig :)

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0