våren sprudlar

Väldigt skön dag idag. Började med Gemu och tränade på Halleluja (Det kommer bli suuupermaffigt när vi ska sjunga den på studenten!!!). Sen håltimma på en timme, satt då i datasalen med Linn och tog det allmänt chill. Samhäll nästa. Vi gjorde klart hur PP-presentationen ska se ut i alla fall, good work! Jag fick dock springa runt inne på gården och plocka papper som Sofia, Snabel och Julian slängde ner från fönstret (Tack, tack, TACK). Efter det hade jag håltimma igen. Då träffade jag Oliver en stund och följde honom till sin söta motti. Efter det fick jag ett sms från Jaarnek: Kom till Condeco! Då hade han tydligen sett mig och Oliver genom fönstret, ganska kul. Så satte mig och snackade med honom en stund, myys! Sen gick jag tillbaka till skolan och hade piano med Sturississ (Fick sjukt mycket läxa, som jag inte kommer göra...). Sen var det dags för francais som alltid är lika roligt! Nat. Men idag var det faktiskt ganska chill och vi gjorde inte så mycket så tiden gick ganska fort.

När skoldagen äntligen var slut så gick jag, Sofia, Snabel och Julian och mötte Cissi på centralen för vi skulle "fika". På vägen till fiket mötte vi Sara (<3) så hon hängde på oss. Vi satte oss på Condeco och mös till det. Vi hade supertrevligt innan vi blev attackerade av duvor... (Vilket djur är största loosern i stan? DuVann).

Nu väntar jag på att Gabriel ska ringa upp och berätta om hans hemliga talang. Spännande!

Köss (Är det inte underbart att våren är här???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0