farväl annika

Gick upp astidigt idag (för att vara mig)! Fikade med Annika, Snabel och Wagner i stan, vilket var hur kul och mysigt som helst. Kommer verkligen sakna Annika så sjukt mycket, speciellt på typ klasskvarterna! Fy Annika! Måste du åka? Stanna här i Sverige hos mig!

Efter farvälfikat så flöt jag och Snabel runt på stan i väntan på att klockan skulle bli 6 och på att Veronica Maggio skulle börja. Vi var jättekrankiga verkligen (speciellt jag) och det var sjuukt ovärt och stanna. Haha, sorry Maggio men har aldrig lyssnat på dig speciellt mycket :) Men sedan träffade vi Sofia, Julian och gänget - asmyyyyysigt!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska käka frukost med NOX imorn och titta på vårat uppträdande från Kulturskolans helg. Imorn kommer Klas! Fatta grymt eller vad? Sjukt glad och nervös!
XOXO


Kommentarer
Postat av: klas

wiiiiie =D

2009-08-12 @ 12:44:15
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0