rix fm

Rix FM var ingen höjdare om man säger så. Eller inte för min del i alla fall, dock är jag säker på att fjortisarna längst fram hade askul! (Jag klarar inte riktigt av den där E.M.D hysterin! Dom är så fjäskiga så det bara sprutar om det! Och när Danny skriker ut: - Steka, steka, steka! och vevar med armen, då blir jag bara matt. För det första så heter det SCHteka och för det andra... NEJ! Nej, nej, nej. Bara sluta. Men bra kämpat med avslutningarna på låtarna! Övat länge?) I alla fall... Efter Rix FM gick vi (Julian, Sofia, Snabel och the crew) till Conde(co) och satte oss en stund sedan gick vi lite till och sedan gick jag iväg för att träffa Klas. Vi gick också mest runt men sen började det regna och då satt vi ner och snacka en stund. Ja, vad ska man säga mer? Jo, min dag slutade i kata-fucking-strof! Jag fick sitta på jävla helvetes varholmen i 40 minuter!!! Detta på grund av att den gula, fula färjan inte går 20 i 12 på söndagar. Vad är det liksom? Jag var så förbannad så jag kokade! Men men, jag kom i alla fall hem oskadd.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0