sista dagen i augusti

Sista dagen av sommaren? Ja gott folk, imorgon välkomnar vi september och hösten. Jag kan inte hjälpa att se fram emot att ta fram mina tjocktröjor, halsdukar och vantar. Längtar lite till den mysiga känslan som hösten och vintern bär med sig (poetiskt va?). Tänk när vi går där på gatorna med tjocka jackor, vantar och en kopp varm choklad i handen. Mysfaktor etthundra or what? Puss.

Filmfanatiker som jag är så har jag tittat på en ny film idag - Pojken i randig pyjamas. Handlar om Andra världskriget och koncentrationslägrena. Sjukt hemsk, men grymt bra! Grät gjorde jag i mängder. Förstår verkligen inte hur folk kunde tro att alla judar var onda. Fy sjutton! Jag mår dåligt bara jag tänker på det.

Nej, nu pratar vi om något annat! Hade min första gympalektion idag. Vi övade inför klasskampen som är nästa vecka, spelade volleyboll och boule. Volleyboll var så galet kul verkligen! Kändes som om man kom alla tjejer lite närmare, vilket känns skönt!

XOXO

Kommentarer
Postat av: olle

puss på dig! <3

2009-08-31 @ 22:11:57
Postat av: Anonym

längtar med:D

2009-09-05 @ 02:15:40
URL: http://livinginadance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0