I can't tell you something that aint real

Dagens låtar: Broken strings - James Morrison feat. Nelly Furtado & My life would suck without you! (Snacka om konstraster, haha)

Jag har visst glöm berätta om min telefonhelg. På lördagen ringde jag runt till alla jag kände (typ 4 pers, but still). Det var mys! Först ut var Matti unt Pez, jag älskar er mina hönor! Sedan var det Klas & Robins tur. Robin höll uppe mig halva natten that asheadedhole! Nej, men det var inte bara tråkigt (flörtgöbbe).

På lördag blir det fest, galet taggad!
Kyss

Kommentarer
Postat av: klas

Jag gillade samtalet, kort, men trevligt!

2009-02-05 @ 00:40:35
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0