Matteprov

Jag kan säga så här att jag blir inte förvånad om jag får IG i matte B. Provet var galet svårt, satt mest och funderade på annat. Tur att jag hade Wagner vid min sida, vi är bäst på att vara dåliga (eller bra) tillsammans! Men nu lämnar jag alla X, Y & K-värden bakom mig och blickar framåt. Idag är det Robins födelsedag, grattis din fjant! Arton är stort.

Store killen ska självklart ha kalas också så på lördag bär det av till torslanda! Det ska bli trevligt. Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg... Först har jag GeMu, samhällskunskap, franska och kör läxor att göra. Rolet, rolet!

Studytiiiime!
Kyss

Kommentarer
Postat av: klas

psst, du fixar matte b, okej?

2009-02-05 @ 00:39:40
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0