Home sweet home

Nu har jag äntligen fått träffa mina Gunilla studenter! Eller en utav dem, har pratat med den andra, smsat med dig tredje och skrivit på msn med den fjärde. Mina små pepparkakor! Dem har jag saknat!
Annars är det väldigt skönt att vara hemma i kalla sverige igen. Det bästa är friheten att kunna dricka ut kranen och inte behöva vara rädd för att bli magsjuk. Det är också grymt skönt att kunna äta & dricka svensk mat! Nu låter jag som värsta svennen men svenskt är bäst, enligt mig (Jag är väl medveten om att mycket utav det jag äter inte ens kommer från sverige, but you get the point).

Ikväll blir det mys och prat. Förhoppningsvis bildspel också (Och *host* saftigt skvaller).

Om det är någon som är intresserad om vad som händer i mitt kärleksliv så ska jag be att få tala om att det går inte framåt, inte bakåt, ingenstans egentligen. Det finns kandidater men dem är jag fortfarande osäker på. Sen har jag ju förstås mina dagdrömmar, jag säger bara R.P!




Puss&Handkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0