Kvinnans baksida (Inte ordagrant)

Det finns många fördelar med att vara kvinna, men också sjukt många nackdelar. Om inte redan har märkt det (så kommer ni att göra det) så drabbas vi kvinnor ibland av väldiga humörsvängningar. Våra egna känslor ligger på lur och sen när vi minst anar det så hoppar de på bakifrån med en sådan kraft att vi ibland faller omkull. Detta kallas PMS kära läsare. Hoppas att ni kan vara så gulliga att ha lite överseende med vad jag skriver och inte skriver här. Om jag någongång, utan anledning, är överdrivet deppig så stäng öronen eller hjälp mig att bli glad. Säg ingenting i stil med: Ryck upp dig! eller Amen va fan, det är ingen som tycker synd om dig! (Oftast är det i och för sig någon som tycker synd om mig, ja just det, me, myself, and I). Detta gäller inte bara mig (Gudskelov) utan alla kvinnor över 13 års ålder. Ha det i baktanke nästa gång du märker att en kvinna är lite nere!

Dagens låt: Pokerface
Dagens person: Jennie
Dagens bravad: Först stepp och sen springa
Dagens sämsta: PMS



Jag älskar min mamma & pappa!

Kommentarer
Postat av: stina

Men va kul att du har skaffat blogg här!! :D

Och jag kan ju säga att jag känner igen mig i "kvinnans baksida". haha, men de är allt jävligt gött att va kvinna ibland. Gratis drinkar i baren, mer kläder att välja på och massa annat!

Ha de fint sweetie!

Ses imorgon, pusss!!

2009-01-18 @ 19:41:23
URL: http://staiiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0