Samvetet eller magkatarren?

Finns det någon mer än jag på denna jord som någon gång har fått den känslan (fastän allt är bra) att något är fel? Känslan sätter sig i magen som en fet jävla cementklump och vägrar försvinna! Jag har ingen aning om vad det handlar om. Kanske är det mitt samvete som talar? Men samtidigt gör jag ingenting dumt, allt känns ju bra egentligen!

Jag har kämpat med den här klumpen vid flera tillfällen. Den uppstår när allt är som bäst, kommer där och bara förstör allting! Alla känslor (som är på topp) dimper rakt ner i avgrunden. Sug manligtkönsorgan!

Någon som har ett tips för att bli av med den? Jag kanske bara ska köra? HJÄLP!


Köss&Ris, finanskris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0