Vilsen nykomling

Jag vet inte om det finns någon sorts ritual som ni kör här på blogg.se för nya medlemar (hoppas dock inte). Men om det nu gör det så vore jag ytterst tacksam om någon informerade mig om det!
Nej enough with the ironi. Hannah heter jag. En asfräck brud som just fyllt 17 år. Älskar att hålla på med musik och att fota. Jag går första året på LM Engströms gymnasium i göteborg, inriktning musik.
Jag har en självklart en BFF. Hon heter Emilie och vi har hängt ihop sen 2:an! Hon är underbar och jag skulle inte överleva utan henne. Hon är min luft kan man säga.
Men nog om mig... eller vänta lite. Vad ska bloggen handla om? Mitt liv? Det är inte så intressant men det får duga. Mina åsikter? De kanske inte räknas men jag ska i alla fall försöka att göra min röst hörd!

Tack för din minut som det tog att läsa detta. Tack även om det inte tog ens 1 minut.
Vad tackar jag för?! Du har ju valt att läsa detta... Äh!



Puss&Rompeköss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0