4 juli 2009

   
   

Dagen har spenderats på Hyppeln med familj och släkt. Farmor min fyllde 65 år! På förmiddagen låg vi på stranden och solade sedan gick vi och åt mycket god mat (Tog ett champagnestopp på vägen, mums). Sedan var det dags att dra sig hemåt. Men jag hann knappt innanför dörren innan Tina ringde och bad mig komma. Då cyklade jag dit och träffade Mia, Moa och Pez. Vi satt nere i Tinas källare och berättade pinsamheter, grymt kul! Vi gick också och hälsade på Emilie på ICA (Snyft imorgon åker hon! Vill inte!!!). När klockan blev kvart i 10 så började vi gå mot ängen och tältet. När vi kom dit hade mötet precis börjat men men. Det var sjukt mysigt och mycket känsloladdat (som alltid). Efter mötet gick vi ner och badade i Lappo (endast Tina) och där träffade vi också Sara och Andreas. Sedan drog vi hem till mig en sväng och satt i soffan och skrattade (- Maybe this time! Maybe this time! This time! This time! This time!). Mycket trevlig dag och imorgon kommer Isabelle och Jakob! Najs!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0