änglabesök

idag har jag slitit som ett djur på jobbet. vart störtmycket att göra! helt sjukt. hoppas alla förstår att jag ljuger så tungan svartnar på mig. tack.
slutade jobbet. kom hem. var hemma en halvtimme. åt. sprang tillbaka till öckerö. drack vatten och åt choklad. trevlig pratstund med johanna (hjärta). sprang hem i regnet. duscha. stolt.
kvällen var galet mysig med mycket prat och skratt. mina änglar var och hälsade på. här följer lite bilder på hur kul vi hade det. enjoy!
XOXO


kolla in en rolig video här.

Kommentarer
Postat av: Louise

Är du charlie??? Och vi är Charlies änglar!XD

Jag är Cameron Diaz i såfall! Det är inte mer än rätt eftersom jag är blond! =)

2009-07-18 @ 01:12:59
URL: http://detvarengangensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0