kungen på liseberg

Dagen med stort D var då äntligen här. Hallelujah! Som jag har längtat. Dagen var helt perfekt, innehöll allt jag kunde önska mig. En hel bunt med goa och glada vänner som mötte mig och mitt crew vid Taubescenen. Fy va jag är glad att jag fått lära känna er! Fick bland annat träffa Lola, Adde och Andreas, underbara människor!

Men över till själva huvudnumret. Erik Hassle. Fy FAN va du är bra! För bra för att vara sann. Din röst tränger in i mitt hjärta på ett skönt lite obehagligt sätt. Men mest skönt. Jag är en sjukt stor beundrare av dig och ah... mitt vokabulär är för smalt för att jag ska kunna förklara med ord hur bra du är. Oh my god. (Bitter över att jag var för feg för att gå fram och fråga efter en autograf... bajs)

Lyckligaste dagen i juli... än så länge (humor)
XOXO


Fina flickorna!

Andreas, Julia och lite Lola :)

Erik Hassle.

Kungen!

Två tummar upp!

Söta Adde och Julia :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det var en grym konsert! :D Vi ses snart igen hoppas jag! :D KRAM

2009-07-02 @ 10:23:58
Postat av: Hannah

Ja det hoppas jag också! Ha det så bra i ungern :D kram!

2009-07-02 @ 12:24:09
URL: http://dahanoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0