angered

Bra dag idag! Hängt i Angered med Sara och Emizzle. Vi har haft grymt trevligt och skrattat mycket. Var på Göteborgsmästerskapen i... dans? I alla fall, det var ungefär som Cypher Night, dock med det lilla extra, så att säga. Det var dancebattles till höger och vänster. Grymma dansare ONLY! Alla var fett taggade och dansen sprutade ut ur folkets kroppar (poetiskt, huh?). Mitt humör var dock inte på topp hela dagen, tyvärr. Önskar att jag hade klätt mig mer "dansaktigt". Men men, det kommer fler chanser!

Sammanfattning: Dagen har mest innehållit dans men också förväntan. Förväntan som krossades... Suck. Jag börjar bli otålig! Ring dumma telefon, ring! Nu ska det bli Erik Hassle i massor! Puss på han.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0