mysdag



Lördagen hade mycket mysigt att erbjuda. Morgonen började klockan halv nio då min underbara farmor slår mig en liten pling och berättar att hon står utanför Operan och det är så sjukt lång kö att den slingrar sig runt krönet och nu blev detta en väldigt lång mening andas Hannah! I alla fall. Efter det lilla samtalet tyckte jag inte det var någon idé att krypa tillbaka i sängen så jag satte mig och kollade på tre filmer (Stepbrothers, Som man bäddar och Så som i himelen). När filmerna var slut och rumpan hade domnat bort åkte vi över till Elin för att säga adjö och titta på henne i hennes fina klänning. Hej då, goodbye och au revoir! Bilturen hem var långtråkig och seg, som alltid. Men när jag kom hem möttes jag av min BFF och vi bestämde oss för att aktivera oss tillsammans senare under kvällen. Det slutade med att vi hamnade hemma hos Jonna tillsammans med Klara. Vi mös till det riktigt ordentligt med nötter, pepparkakor och psykologen. Efter en stund blev Emilie lite sugen på ett bad så Jonna tappade upp ett rykande hett bad bara för Emilie. Dock fick Emilie inte vara ensam i badkaret speciellt länge innan hon fick sällskap av både Jonna, Klara och senare mig.

Kvällen kan sammanfattas som rolig, mysig och skadefull (Sandros luftgevär ramlade på min fot så nu är den helt blå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0