sommarlov på riktigt

  Måndagen tillbringades helt och hållet med Robin "Släkting" Listerberg. Jag kommer nu sammanfatta denna dagen väldigt kort och med så få ord som möjligt. GO! Vi gick ner till glasscafét (Eleminas) för att svalka oss i den tropiska hettan. Sedan drog vi oss hemåt igen, dock tog vi en mycket lång omväg, don't ask me why. Efter det hamnade vi på altanen där vi låg och schtekte i princip hela eftermiddagen. Efter några timmar kom Rasmus och Daniel med chips och annat gött. Vi fyra drog sedan ner till glasscafét (igen). Btw, alla köpte Twister. Sedan drog en övertrött Rasmus och en vanlig Daniel hem och stoppade lite mat i Rasmus mage, medan jag och Robin gick för att hämta upp Pez. Sedan drog jag, Robin och Pez till Jungfruviken och grillade med Sara, Amanda, AXel, Linda och Axels kusin Viktor. Det var mysigt men vääldigt kallt! Sedan gick jag hem och lade mig i min säng och somnade gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0