Emizzle - Du inspirerar mig

Så sant som det är sagt! Önskar jag kunde uttrycka mig lika poetiskt och bländande vackert som du kan so I will give it a try. Då händer ju det dära som alltid händer när man bara sätter sig vid sin dator - man får brainfreeze, kan man säga. Vad vill jag skriva om då? Eller snarare, vad ska jag skriva om? Min galet normala vardag eller varför inte min helt vulgära musiksmak. Nja, jag vet inte. Det klingar inge bra. Jag får nog hålla mig till helt ointressanta saker. Men jag vill så mycket mer! Jag vill ge folk lite perspektiv på saker och ting, utan filter som rensar bort allt det uppenbara. Jag vill så mycket mer än jag kan. Eller jag kanske kan? Som sagt, I will give it a try.

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

hannah!!!! va snäll du är, jag blushes här borta ju! du skriver jättefint också sötis. ehh, har precis fått reda på att mina parents läser min blogg, så trist, känns som jag måste anpassa mig nu. men TACK!<3 hahah jag träffar dig om en timma nu

2009-04-06 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0