Fail, total fail



I need motivation!!
Kämpigt att läsa 20 sidor om miljön när man har zero/nada/zipp/ingen motivation i varken kroppen eller skallen. Jag vill bara spela musik! Musik hela dagarna. Bajs på naturkunskap, samhällskunskap, engelska, datakunskaps prov och andragradsfunktioner, PQ-formen och allt som kommer med den!!

Ge mig lite sol vind och vatten. Good thing att jag har mina pussisar i skolan! Jag ska bannemig starta en MU1-gruppkram imorgonbittit, vare sig alla vill det eller inte. Nu jävlar!

Jag måste lägga mig nu. Men jag vill inte. Måste få min sömn. Äh, skit också. Nu blir jag så illa tvungen att sova i alla fall. Bajs.

(Piano tills imorn = Inte gjort den, som vanligt = PANIK)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0