Ge mig duracel energi NU tack

All min energi har bara runnit ur kroppen och det värker överallt. Börjar bli orolig för mig själv. Är det normalt att vara trött på allting? Hela tiden? Nja, jag vet inte... I have a bad feeling about this!

Klas du glömde smsa din skit! Jag väntar med spänning, vill veta hur allt gick!

Har jag föresten nämnt att The studio ringde till mig? Jag snackade med en astrevligt prick som hette Joakim (date material??). Tyvärr gav han mig dock ingen chans att säga nej... blir nog tvungen att avboka. Jag menar vem vill stå 4-5 timmar i en studio från klockan 17.30 på självaste PÅSKAFTON? Inte jag i alla fall!!!

Snälla Gud ge mig min energi tillbaka! Dela med dig av din gudomlighet till oss dödliga, vi behöver det mer!
Puss på rompen

Kommentarer
Postat av: klas

jag var inte i tillstånd för att smsa okej! haha! men jag kan skriva ett nu! =)

2009-03-26 @ 19:08:38
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0