Sockersött och rosa

Jag är troligtvis den enda på detta klot som faktiskt tycker att Another cinderella story är bra. Jag älskar när det blir så där äckligt sött och förutsägbart, det får mig helt enkelt att glömma verkligheten för en stund (Jag vet att det låter som om jag behöver seriös hjälp med att komma ut oftare, men så är det). Jag får hopp om att en dag kanske mina drömmar också kan gå i uppfyllelse trots att jag är liten som en myra och inte speciellt... ja vad säger man, jag är stor i orden men liten på jorden.

Filmen är verkligen förutsägbar men jag tycker bara det är skönt! Då behöver jag inte sitta och oroa mig för att dom inte ska få varandra i slutet, för sånt hatar jag!

Jag älskar att titta på töntiga, sockersöta, lätta, förutsägbara, roliga B-filmer! Det är en underbar tidsfördrivelse!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag älskar den filmen ! <3 har den hemma :P puss

2009-03-30 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0