Wacked out friday

Underbara fredag = ett underbart slut på skolveckan! Först labb på naturkunskapen som var helt okej faktiskt. Vi höll på lite med att mäta pH värde och annat naturaktigt. Sedan gudstjänst (as usuall) och sedan LUNCHKONSERT! Inte för att jag var med så mycket men det var grymt kul. Annika, Josefin och Maria ni var så grymma! MU1 är galet stolta över er.

Efter LUNCHKONSERTEN var det matte. Jag kräktes över matteboken (i tanken). Så långt efter ligger jag! Och provet är på onsdag, inte kul. Helvete Lars-Olof! Helvete!!!!!!!!

På SåTe så kollade vi på en B-film om just SåTe. Det kändes lite annorlunda att se sin strupe uppifrån (IRL).

När jag kom hem stannade jag till hemma hos min BFF en snabbis för att sedan sticka hem och käka hamburgare. Sedan kom Annelie & Hans för att hämta mig och körde mig till jobbet. Det var slappt som vanligt och jag fick sluta en timme tidigare!! Grymt skönt. Sedan åkte jag tillbaka till min BFF & Skogsturken. Vi kollade på "skräckis" och åt frukt. Namnam! Vi hade också lite allvarliga diskussioner. Najs.

Nu är jag hemma och kan inte förmå mig att krypa till kojs. Okej då.
God natt


Sofia, Snabel, Hanoi, Julian = Järngänget


Estetare som sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0