kungen

Jag önskar verkligen att jag kunde åka till Hultsfred och se kungen Erik Hassle. Men varken min ekonomi eller mitt jobb tillåter detta - BIG BUHU! Han sjunger som en Gud inte sant? Hans texter är som... är som... äh, jag vet inte vad dom är som men de är underbara! Det känns som om man lär sig en "läxa" i varje text. Man får liksom en livslärdom över saker man inte skall göra, vilket är skönt för en 17 åring som mig. Jag menar mitt liv har ju inte ens börjat på riktigt än! Och nu, tack vara Hassle, kommer jag aldrig göra några grova felsteg på min väg genom livet! Jippie! Om det ändå vore så...

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag SKA se honom när han kommer till Liseberg den 1a Juni. Någon som är på? Hoppas bara på att albumet hinner dimpa ner i brevlådan innan dess, jag vill ju kunna alla låtar han kör! And I will also dress to impress :)


If the lies don't touch you, the truth will.
And if I can't love you than who will?
Who are you gonna turn to,
when you seem to have lost your greep?
When your EGO takes a dip.
I held your hand, is this the thanks I get?
I took you in, is this the thanks I get?


Kommentarer
Postat av: Andrea

iäll go with you. fast jag kommer kanske inte kunna låtarna (A)

2009-05-25 @ 15:09:11
Postat av: emmaaa

ses där? :)

2009-05-28 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0