(No) Stress?

I am a busy, busy woman - stort utropstecken! Mycket hektisk vecka om man säger så. Vännerna har verkligen varit högsta prio (Det är ni alltid, missförstå mig inte). På tisdagen var det Emilies och Saras dansuppvisning med Twisted. På onsdagen var det Angered som gällde. Då var det Matti och Tina som hade teater föreställning - Exit.

Idag var det dags för antiken projektet. Det gick väldigt bra för min grupp fastän vi hade det tråkigaste ämnet någonsin! Katakomber i Rom, visst var det intressant, fanns dock inte så mycket att säga om det. Men som sagt är det skönt att projektet är över!
Efter det var det dags för oss muare att dra ut i naturen. På med gummistövlar och regnjackor! Här skulle mätas pH värden så det stod härliga till! Vi fick gulligt sällskap av Daniels barn som betedde sig just som - barn. Skönt med lite frisk fläkt i den annars så vindstilla varddagen............

Imorgon är det LM's bal! Jag, Sofia, Julian & Snabel kommer befinna oss utanför Göteborgsoperan (hjärta) klockan 17.00 för att ta kort på bl.a Adde. Efter det blir det för min del dags att dra till Kungälv. Där är det Mimers hus som står först på listan. Grease. Martin. Kan inte bli annat än underhållande! Nu börjar stressen. Klockan 20.01 går min buss till Marstrand. Men väl framme är jag 110% säker på att stressen kommer släppa i och med att mina favvisar kommer vara där med sina vackra leenden som dom alltid är! Åh vad jag tycker om er! Det blir alltså mys på Koön imorgon kväll! Love it!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0