Patetisk och pinsamt

Hayden Panettiere - grym skådespelerska, snygg som sjutton, übersöt och allmänt beundransvärd. Jag säger bara, skenet kan bedra! Jag fick mig ett litet "wake-up call" när jag hittade en musikvideo på youtube där Hayden står och sexar sig framför en spegel och beter sig lite väl likt Brittan S. Jag blev förfärad! Det trodde jag inte! Hela videon känns bara allmänt B och det är med en ytterst huggande smärta som jag fortsätter titta på när min kära Hayden Panettiere skämmer ut sig. Usch och fy och blä - sånt gillar vi inte!

(För er som trots mina negativa åsikter vill se den här lätt vulgära videon så surfa in på http://www.youtube.com/ och sök på Hayden Panettiere - Wake up call)

(Och JA, jag vet att jag överdriver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0