tapspring toe hopp

Dagen med stort D! Stepp uppvisning på Möllan - möndal. Åkte in runt 11 (hade sån lyx att min underbara mor körde in mig). Stannade en snabbis på maxi och köpte lite energipåfyllning och drog sedan vidare mot donken. Där åt jag min lunch (i all hast) - vill bara tillägga att detta var ytters krångligt i och med att jag var tvungen att byta om samtidigt. Sedan sprang jag in på Möllan och gjorde en slående entré! Då visar det dock sig att vi inte alls skulle vara på scen vid 12. Nej, då skulle vi endast mötas. Vår scentid var inte förens HALV 1. Jag dör.

Föreställningarna gick hyffsat bra. Är nöjd med min insats i största allmänhet. Mycket trevlig dag!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0