vilket klipp!

Idag på bussen hem hade jag en sådan där härligt go och glad busschafför som hälsade på en vänligt när man kom in springandes och sade "Ha en bra dag" när man gick. Jag var nöjd och lycklig när jag satt på bussen (det hade gått ovanligt bra på piano lektionen) men plötsligt ropar chaffisen ut att en lastbil har vält på vägen. Det var hur långa köer som helst och jag trodde aldrig att jag skulle komma hem. Men då! Då fick Hjälten (chaffisen) en briliant idé och körde en annan väg! Jippie, så jag kom hem i tid! Tack, dagens ros går till dig!

         

När jag kom hem var det dags för klippning. Gick upp till STUK och fick mina slitna hårtoppar kapade. Skönt och välbehövligt. Efter det gick jag och mormor in på Lille Skutt och jag hittade en suupergullig klänning, som jag faktiskt köpte. Den är vit med rosa och rödaktiga blommor på.

Senare var det dags för Ellens musikal. Ellen ägde alla! Tyckte hon kunde sjungt alla låtar själv :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0