39 dagar kvar

Lång dag idag. Många långa lektioner. Slutade vid 16:10 och missade två bussar så fick sätta mig på fucking 240 som jag avskyr! Fy för den bussen alltså! Galet obekväma säten och en 45 minuter lång resa. Fun, huh? Sen var det helt sjukt mycket folk på färjan! Det var fullt både uppe och nere, tror aldrig jag har varit med om det innan. Plus att det stod en 290 på färjan... Galet.
Ikväll ska jag banka in massa historia och ja, banka in massa historia. Prov på torsdag och öppet hus imorn! Funny bunny!
Nej, men nu måste jag gå ner och äta för farmor har lagat mat, mumma!
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Louise

Oj jobbigt värre! Jättefin bakgrund på bloggen förresten!

2009-11-24 @ 22:29:37
URL: http://detvarengangensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0