are you robsessed?

Hittade just sjukaste filmen på cdon.com. Det skall komma en film där man får följa Robert Pattinsons liv. Från det att han var barn tills nutid. Personligen började jag asgarva när jag läste detta! Nog för att killen är g-o-r-g-e-o-u-s, men kom igen? En film bara om Robert Pattinson? Hur bra kan den vara...
Låt er inte luras av min nonchalanta fasad. Jag lär vara en utav de första som beställer filmen. Varför? Because I am Robsessed!!!!!!!!!!

Kan ju tillägga att filmen kommer bestå av 2 discar och filmen "The Haunted Airman". Den kommmer att kosta (på cdon.com) 179 kronor per disc. Alltså 358 kronor för hela kittet!
Filmen släpps den 1 december 2009. Alltså om 2 dagar! Någon mer än jag som inte kan vänta?
Ta hand om dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0