09.09.09.09.09

Idag var det dagen då det var min rubrik som gällde. Den nionde september 2009, klockan 09.09. Respekt polarn, respekt!

Övrig innehåll av dagen: Skolan, som var helt ok. Slutade klockan halv 12, vilket aldrig är fel. Gick lite på stan och hittade flera tröjor och ett par jeans - love it, hate it, whatever, just enjoy it! När jag kom hem kom min lilla Olle på besök så vi satt på min säng och pratade lite. Vi diskuterade bland annat våra sjuka ideal som vi har på den manliga rasen av jordens befolkning. Vi tror helt enkelt att det finns perfekta killar där ute. Newsflash girls! Ingen är perfekt, alla är mänskliga! Sen diskuterade vi också att killar kan vara sjukt dåliga på att höra av sig (vilket tjejer också kan vara ibland... eller?). Efter våran mycket känsloladdade debatt gick vi ut en promenix tillsammans med Emilie. Då pratades det bland annat om den uppkommande festen som kanske kommer äga rum i mitten av oktober någon gång sisådär jahaja... Nu ska vi inte säga för mycket :)

Nu på kvällen tittade jag och Emilie först på matchen (kom igen Sverige. Man skäms ju!) och sedan på Idol! Fick en liten skymt av Matti och Nathalie. Men Andreas! Du var la inte lite grym eller! Aaaasbra!

Imorgon är det klasskamp så jag måste nog sova nu.
Nöffnöff

Kommentarer
Postat av: olle

NÖFF (L)

2009-09-10 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0