280909

Den här måndagen har varit bra. Eller ah so far so good, så att säga. Robban var inte här idag men hade självklart lämnat en djävulsuppgift som vi skulle göra (han sätter äckligt höga krav på oss om han tror att vi ska klara en uppgick med text på engelska, steg Ö, på en och en halv timma...). Men det gick hyffsat bra tack vare Oskars översättningar, som alla visserligen bara skrev av utan att riktigt förstå. Men same shit!

Gympan var asbra och jag blev för ovanlighetens skull svettig! Oh my god liksom! Jag och Julian sprang på löpband och roddade. Sedan var det bara att hoppa in i duschen och svinga sig tillbaka till LM (vad stå det för???) Engströms gymnasium och ha GeMu, vilket inte heller var så jobbigt eftersom vi fick vika borschyrer halva lektionen... fast inte riktigt halva, men men.

Jag & Emilie satt senare på samma 290 och smsade utan att veta om den andres existens på detta stora, blåa, rörande fordon (nu tappar jag kontrollen...) vilket var lite komiskt! I alla fall, jag följde med Emilie hem sen och vi fikade och tittade på Top Model Australia.

Nu är jag hemma och ska ta det lugnt hade jag tänkt. Ska promenixa med Olle lite senare!
Hur har eran dag varit?
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0