290909

Jag avskyr tisdagar. Dom brukar normalt sätt vara den jobbigaste dagen i skolan men idag var det faktiskt (against all odds) inte så fruktansvärt jobbigt. Började med matte, och ni vet ju alla vad jag tycker om det... Inte precis min starka sida men jag kämpar på! Sedan vart det dags för bibelkunskap vilket idag var lika med FILM! Hallelujah, tack Emanuel! Sedan var det kööööör. Som vanligt var det grymt kul, och den här gången var vi faktiskt sjukt effektiva emot vad vi brukar! Vi hann med asmycket! Bra mu2! Sedan kom den djävulska samhällslektionen, men den var inte heller så farlig. Så en helt okej dag idag!

Nu skulle jag egentligen varit med på innebandy träningen men kom på att jag ska jobba idag. Aj aj aj! Nej, nu måste jag kila!
XOXO

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej , tack för att du svarade på min "fråga" haha :)

2009-09-29 @ 22:17:00
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0