sista september någonsin 2009

Hallå är det någon på denna runda jord som läser min blogg eller? Okej, Sofia - jag vet att du läser, och tack ska du ha! Men det skulle vara kul om det vore fler folk. Och om det nu råkar vara så att ni är en liten skara (rimm, jippie) där ute som läser - kommentera mera! Jag är en vanlig mänsklig människa som behöver bekräftelse! Det räcker med tre punkter (...) bara jag vet att någon läser mina ytterst intressanta ord.

I alla fall, nog om mig. Eller inte... Dagen har varit superduper bra och härlig och jag är super duper nöjd! Började med samhäll som varade i cirkus 30 minutus, sedan började jag och Sara diskutera TFDA. Hum hum. Efter det hade jag engelska. Vi gjorde världens cpigaste övning som var ganska klurig och fick mig att känna mig som ett pucko, men WHAT EVER? Vi tittade också på "The making of Lord Of The Rings" - sjukt intressant! Men jag hann bara se en liten kortis för jag skulle på möte om gymnasiemässan. Btw! Jag står i LM Engströms monter onsdagen den 7 oktober 8.10-10.00, check it out (or me for that matter). (Märkte ni hur galet ballt jag använde kursiv och fet text? Wiii, hightech). As I was saying... (nostalgi sommaren 2009, men det ska vi inte ta nu) efter mötet så skulle mu2+mu3 öva på "Kärleken till livet" tillsammans med skolkören. Det var väl helt okej kul.

När jag äntligen kom ur skolan så stack jag direkt till Nordstan och shoppade lite grejer. Hårnålar, tofsar, ett par jeans, två böcker och en liten present till my BFF. Och sedan när jag äntligen kom hem - då (!) tog jag mig i kragen och sprang 5 km!! It's a sensation! Jag är så äckligt stolt över mig själv! Bra kämpat Hannah (Var tvungen att fetstila mitt namn bara för att jag tycker det är så gaaalet vackert. Tycker inte ni också det)!

Nu är det dags att krypa till kojs, lång dag imorgon (NAT, för jag har inga långa dagar, mohahahhahaha).
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

moiiiiiiiiii

2009-10-01 @ 18:40:21
Postat av: Anonym

...

2009-10-05 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0