skolkort - act natural

What? Vad är naturligt? Någon mer än jag som tycker skolkort är grymt överskattat? Borde man inte ta det på en helt vanlig dag då alla är oförberedda. Då slipper man de milslånga köerna till toaletterna som skulle orsaka kaos vid brand. I alla fall, överskattat eller inte, så var det dags idag. Hade en hyffsat bra hårdag, för ovanlighetens skull, leendet satt där det skulle och jag kände mig lagom fräsch. Efter kortet gick vi in till studion och började fippla lite med technoversionen av "Herdar vandrar". Det enda jag har att säga om detta sprudlande projektet är - so far so good! Det kommer bli så sjukt roligt och vi hoppas på ett gömt spår på julskivan. Break the LM norm så att säga.

Filip Robertsson! Titta på mobilen! Jag ringer och ringer. Ingen promenad idag heller. Ring mig imorn.
Det var nog allt för mig. Imorgon ska vi planera inför klasskampen på torsdag. Vårat tema är svininfluensan så det blir nog till att köpa grisnäsor och knorrar. Tack och hej leverpastej, bye the way, kommentera mera!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0