misfit

Har du någon gång känt att du är på ett ställe där du tror att du hör hemma men när du tänker på det så passar du egentligen inte alls in? Det har ingenting med människorna du umgås med, utan bara med dig själv. Jag börjar bli trött på att låtsas att jag är någon som jag inte är. Trött på att tona ner mig själv. Men vill inte välja sida. Det är det värsta med hela den här situationen. Att jag måste välja sida snart annars kommer jag gå i tu.

Tänk om den ena sidan inte ens är på riktigt. Den sidan som jag egentligen känner mig tryggast på kanske inte ens finns. Men om den nu gör det så får den bara mig att känna mig skyldig för saker jag vill uppleva, saker jag tycker är kul och saker jag gör. Ska det vara så? Det kanske bara är så att jag helt enkelt är missanpassad. Jag kanske inte passar in någonstans. Hannah finns inte i något fack. Bara ensam emellan två världar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0