uppdatering runt lucia

Förlåt. Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men här kommer en uppdatering ändå! Övningarna inför lucia är i full gång! Vi repar 9 timmar/3 dagar i veckan och kommer göra det fram till den 25e november då perioden börjar. Idag hade vi verkligen flummigaste repet, ever! Jag skrattade så jag grät. Har ingen aning om vad det var med alla idag. Imorgon ska vi i alla fall spela in röstproven till hemsidan och röstinspelningarna som man kommer höra när man ringer och röstar. På torsdag ska vi få bloggutbildning! Så vi får väl se när den "riktiga" luciabloggen sätter igång! Lovar att länka den här direkt! Dags att sova! Ta hand om dig. (Garnier)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0