uttagningsdag 1

Då var uttagningsdag 1 till Göteborgs lucia 2010 avklarad! Kändes helt okej bra, blev såklart lite skakig men gjorde min bästa. Dagen började med en "social stund" innan själva uttagningen började. Träffade massa nya sköna människor! Me like! Sedan hade vi en gemensam uppsjungning, vilket var sjukt kul! Sångpedagogen är verkligen hur bra som helst, asrolig! Efter det gick jag in och gjorde mitt enskilda sångprov. Och sen gick jag hem! Dagen har varit grymt bra! Nu på kvällen har jag jobbat och varit på "Foerfest" i kyrkan. Nu ska jag gå och lägga mig, ska ändå upp tidigt imorn... Just det! Glömde jag säga att jag GICK VIDARE TILL DAG 2??!??!!?!


Kommentarer
Postat av: sara

grattis till luciakandidaten! (såg det på gp å via anna josefson facebook, att ni var vänner å att du hade blogg.) jag var iaff på första uttagningen i 14.30-gruppen. men grattis i allafall!

2010-10-10 @ 23:13:49
URL: http://sarakalas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0