the power of prayers

Gud har själv sagt att den som ber ska få. Så därför vill jag bara uppmuntra alla som läser detta att - BE MER! Bön är något av det mest kraftfulla som finns. När vi ber pratar vi direkt med Gud, vi har en öppen kanal utan några störningar.
Ett tips, något som jag brukar använda mig av, är att jag låtsas att Jesus sitter bredvid mig när jag ber. Att han konkret sitter på min sängkant, bredvid mig på bussen eller går vid min sida under min kvällspromenad. På något sätt så blir det lättare för då är det som att ha ett helt vanligt samtal med en vän (världens bästa vän) och orden flödar friare.
Tack Gud för att vi får komma till dig precis som vi är och för att du lyssnar på alla våra böner! Tack för att vi kan prata med dig som en vän trots att du är så mycket högre än så! Tack för vänner! Tack för livet! Tack för kärleken!
God bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0