uppdatering

Hej och hå. Jag är ju helt extremt dålig på det där med bloggande alltså. Men nu kände jag verkligen att jag hade behov av att skriva av mig lite. Skönt.
Det här hänt ganska mycket i mitt liv sen jag skrev sist. Har som sagt tagit studenten nu! Helt fantastiskt känns det! Världens bästa dag var det! Osäker framtid VAR det! Men inte längre! Om ungefär två månader så drar jag till Australien och pluggar bibelskola/dance. Helt underbar va?
Har kommit in på Hillsong International Leadership College i Sydney! Det känns så sjukt overkligt att jag ska åka. Kommer väl inse det först när jag sitter på planet. Är för tillfället i full gång med att söka visum och betala alla avgifter. Är helt överlycklig över att jag ska åka! Känns fantastiskt! Är så spänd över att se vad Gud har planerat för mig där nere. Exiteeeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0